Obserwatorzy

wtorek, 24 listopada 2015

Notka informacyjna.


Witam wszystkich bardzo serdecznie!Ostatnio dostałam natchnienia do pisania  i pomyślałam nad tym aby założyć bloga o Joshowi i Jennifer,poświęcony ich prywatnemu życiu,oczywiście wszystkie historie,które tutaj opublikuję zostaną przeze mnie wymyślone i (są wytworem mojej chorej wyobraźni xD). Patrzyłam kilka dni temu na blogi o podobnej tematyce lecz znalazłam ich zaledwie kilka  w języku polskim,dlatego zrodził się pomysł aby założyć właśnie tego bloga.Znam kilka osób,które w głębi duszy wierzą,że kiedyś w dalekiej przyszłości Jenn i Josh będą razem ale to tylko spekulacje,cóż może kiedyś to się stanie i na prawdę będą ze sobą,dlatego myślę,że ten blog przypadnie im do gustu i będą go czytały.Tak więc streszczając i nie owijając w bawełnę oznajmiam iż dnia dzisiejszego powstał blog poświęcony Joshifer <3.Dlatego proszę was wszystkich o opinię na ten temat pod tym postem.Pozdrawiam was cieplutko i życzę dobrej nocy.
PS.1 rozdział pojawi się w tą sobotę.


5 komentarzy:

  1. Od baaardzo dawna shippuję Joshifer, więc cieszę się, że postanowiłaś stworzyć o nich bloga :)
    Myślę, że zostanę tu na dłużej i będę komentować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie poczytam. :D
    Ale mam dwie prośby. XD
    BŁAGAM- ZMIEŃ CZCIONKĘ. :P
    Nic nie widzę- jestem ślepą kurą. XD
    I proszę wstaw tutaj ten sam buton, który masz na blogu o Igrzyskach- chodzi mi o obserwatorów, bo w ten sposób łatwiej mi będzie śledzić Cię na bieżąco. :D (Myślę, że nie tylko mnie. :P )
    PiŻW!

    OdpowiedzUsuń